Redeschiderea Ambulatoriului de Specialitate în condiţiile pandemiei cu SARS-CoV – 2, impune luarea unor măsuri excepţionale pentru asigurarea triajului epidemiologie, respectarea măsurilor de igienă şi distanţare fizică, precum şi limitarea numărului de pacienţi care pot fi admişi în incinta clădirii, a transmis conducerea Spitalului Județean Suceava.

Astfel, se evită la maximum posibil contaminarea şi se poate face dezinfecţia în mod corespunzător.

Programările se vor face la numerele de telefon ale ambulatoriilor de specialitate care vor fi actualizate pe site-ul spitalului, spitaluljudeteansuceava.ro secţiunea contact în cursul zilei de 30 iunie 2020. Pacientul programat se va prezenta în ambulatoriu la ora prevăzută, având asupra sa trimiterea şi toate documentele medicale care pot fi relevante pentru consultaţia respectivă.
Se va evita staţionarea în grup, iar accesul în clădire se va face după completarea unui chestionar epidemiologie şi măsurarea temperaturii.

„În cazul în care un pacient nu este singur, însoţitorul/însoţitorii vor completa la rândul lor chestionarul sus-amintit. Rugăm pacienţii şi aparţinătorii care prezintă suspiciuni de infecţie COVID19 (febră, dificultate de a înghiţi sau de a respira, tuse persistentă, tulburări digestive, dispariţia mirosului şi/sau a gustului) apărute între momentul programării şi data prezentării în Ambulatoriu să anunţe despre acest lucru atât medicul de familie cât şi medicul la care sunt programaţi şi să se reprogrameze. Suntem conştienţi de dificultatea demersurilor prezentate, dar de respectarea lor depinde sănătatea tuturor, şi a medicilor şi a pacienţilor. Ne exprimăm speranţa că împreună vom găsi resursele de asigurare a fluxului optim între cabinetele de medicină generală şl ambulatoriu, vom scurta timpii de aşteptare şi vom putea onora cât mai multe cereri de consultaţie, în beneficiul fiecărui pacient şi al comunităţii”, a precizat conducererea Spitalului Județean.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.